Zvyšování efektivity procesů

11.03.2020
Zvyšování efektivity procesů

Praktickým tréninkem na vašich vlastních případových studiích a simulací vašich procesů s vámi najdeme prostor pro zlepšení, najdeme příčiny nefunkčností a nadefinujeme si nové podpůrné a řídící procesy, které vám zajistí dosažení očekávaných výstupů.

Cíl

Získat informace jak přestat jenom hasit (reagovat) a naopak proaktivně pracovat na tom, aby nehořelo. V souladu s posláním a vizí definovat model hlavních, podpůrných a řídících procesů s určením vstupně-výstupních vazeb, zdrojů a řízení jednotlivých procesů.

Obsah

  • Strategie / operativa
  • Procesní řízení
    Základy procesního řízení
    Interní zákazník/interní dodavatel a vlastník procesu
    4 fázový model
  • Demingův cyklus zlepšování – PDCA
  • Kaizen. 5S. Lean Management. Rychlý hodnotící dotazník.
  • Hledání příčin a následků
    Graf Ishikawa
  • Řešitelské workshopy
    Průběh řešitelského workshopu
    8D řešení problémů
  • Standardizace
  • Vizualizace
  • Facilitace. Případové studie. Modelové situace. Simulace procesů (gamifikace). Diskuze.
    Best Practices. Akční plán rozvoje

Máte zájem o bližší informace o tomto kurzu?

Napište nám

Ať už potřebujete s čímkoliv poradit, nenašli jste potřebnou informaci, kurz, školení či workshop, chcete navázat spolupráci, máte pro nás nějakou výzvu, nabídku či překladatelský oříšek, nebo se chcete zastavit třeba na kávu!