Výsledky výzkumu B2B v oblasti vzdělávání obchodníků a marketérů

14.04.2019
Výsledky výzkumu B2B v oblasti vzdělávání obchodníků a marketérů

Vzdělávání marketérů a obchodníků v B2B

Kvalita práce obchodníků a marketérů v B2B je velmi úzce spjata s jejich zkušenostmi, dlouhodobým vzděláváním a osobním i profesním rozvojem. Ačkoliv jsou lidé klíčovým faktorem úspěchu každé firmy, ne všude je jim věnována potřebná péče a podpora. V B2B monitoru, jehož je TLC partnerem, se agentura B-inside zaměřila na téma vzdělávání obchodníků a marketérů v B2B. Klíčovou roli hrálo, jaké vzdělávání B2B firmy nabízejí, jakému způsobu rozvoje dávají přednost samotní pracovníci a jak se přístup firmy v této oblasti odráží na jejím úspěchu.

„Z výsledků výzkumu vyplývá, že vzdělávání klíčových zaměstnanců na pozicích obchodníků a marketingu je výrazným způsobem podceňováno. Přitom se však i efektivita a přínos vzdělávání dají posoudit a změřit a ukázat jeho vliv například na zvýšení počtu zakázek i celkový obrat firmy.“  říká Taťána Marie, zakladatelka a ředitelka vzdělávací společnosti TLC a partnerka letošní vlny B2B monitoru.

Pokud vás zajímá výsledná závěrečná zpráva, přečíst si ji můžete zde.

Napište nám

Ať už potřebujete s čímkoliv poradit, nenašli jste potřebnou informaci, kurz, školení či workshop, chcete navázat spolupráci, máte pro nás nějakou výzvu, nabídku či překladatelský oříšek, nebo se chcete zastavit třeba na kávu!